Înapoi



INDOLENȚA ROMÂNILOR, LEAGĂNUL CĂPUŞELOR

Fragmente din pravila

- De la căpusă la cătusă - www. ZenithTrading.ro

ROMÂNIA este o Naţiunea, o ţară, un teritoriu locuit dintotdeauna de etnici majoritari români şi etnici minoritari, ca popor SUVERAN, administrat de aleşii romanilor prin vot secret, ca funcţionari organizaţi iniţial în mod arbitrar sub denumirea de STAT, compusă din: Parlamente, Guvern şi Justiţie, a căror membri pot fi politicieni sau tehnocraţi independenti, pentru conducerea administrării valorilor spirituale, morale şi materiale, pentru apărarea acestor valori împotriva jefuitorilor interni şi externi, a celor avizi de putere şi îmbogăţire, organizati si ascunsi sub onorabilul termen ,,STAT".

-Suveranitatea românilor în 1947, a fost furata ca si organizaţia numită STAT, invadată de capuşele partidului unic (PMR-PCR) impuşi de Stalin cu acordul lui Churchill şi Roosevelt.

n prezent, deşi Art.2(1) din Constituţie spune clar ,,Suveranitatea Naţională aparţine poporului,, fiind doar exercitată prin organizaţia numită STAT, cum se explică prevederea din Art.1(2) din Constituţie, de acordare a formei de guvernământ ca Republică numai organizaţiei STAT compusă din Parlament, Guvern şi Justiţie ?, poporul român al cui este ?

1.Pana cand organizaţia STAT la fiecare patru ani va cere votul poporului pentru a-l trada ?

2.Românismul este un sentiment NAŢIONAL de mândrie care nu poate fi asociat cu sentimentul oferit de organizaţia STAT, care a lăsat România pradă căpuşelor 25 de ani.

3.România este membra Organizaţiei Naţiunilor Unite, NU a Organizaţiei STATELOR Unite.

-Din 1990, noul STAT, sub conducerea aceluiaşi partid majoritar, susţinut de aceeaşi clasă muncitoare trecută în şomaj de aceeaşi activişti politici, activişti care în 2012 au sărit în barca partidului majoritar în Parlament şi Guvern, indiferent de culoarea lor politică, din care partide au fugit pentru a se salva din braţele lungi ale justiţiei.

-Termenul STAT, se regăseşte şi în Legea 51/91 a Siguranţei Naţionale a României, promulgată de Ion Iliescu în baza Constituţiei R.S.R din anul 1965 revăzută în 1986, cât şi a Constituţiilor din 1991 şi 2003 în Art.1(1) cu misiuni SUVERSIVE, promulgate de acelaşi Preşedinte, cu efect devastator pentru romani şi România, prin monopolul organizaţiei STAT asupra Suveranităţii Naţionale, deşi Art.2(1) spune clar, Suveranitatea aparţine poporului, nicicum Instituţiilor de Stat în scop subversiv, motiv pentru care propun cele şase organe reprezentative pentru noua constitutie, astfel:

    -I. Curtea Constituţională, organ public independent, SCUT al Constituţiei.

    -II. Justiţia, organ public independent de jurisdicţie, cu drept legislativ.

    -III. Preşedintele României, independent, cu drept legislativ, Preşedinte CSAT.

-IV. Parlament, organ de Stat cu drept de legiferare, unicameral, 300 membri.

-V .Guvernul, organ de Stat administrativ, putere executivă şi drept legislativ.

1.


-VI.Biserica ortodoxă română, Bisericile creştine de orice RIT, reprezentate în Parlamentul României de conducătorii lor, responsabili pentru consilierea morală şi spirituală a actualilor şi viitorilor demnitari Publici şi de Stat, în baza Art.29 (5) din Constituţia in

vigoare practicată în armată, penitenciare, azile, dar nerecunoscută de Preasfântul Patriarh în răspunsul scris anexat.

    -Presa scrisă şi audiovizuală, cu o LEGE scrisă corespunzatoare intereselor naţiunii române, poate fi o putere ca formator de opinii şi instruire civică , slujind interesele României, nu a unor grupuri străine de interesele României şi a căpuşelor autohtone.

-Includerea în viitoarea Constituţie a României, a propunerilor: I, II, III, IV, V, VI, precum şi dezbaterea în Parlament în regim de urgenţă a Proiectului Legii Siguranţei Naţionale a României (LSNR) cu anexe; 1,2,3,4,5,6,7,8,9, 10, concepută încă din anul 1996, actualizată şi publicată în presa scrisă în anii 1998 si 2002.

Pentru aceast motiv, pe aceasta cale solicit sesizarea urgentă, a organelor abilitate, în baza prevederilor Art.1 alin.(1) si (2) şi Art.2 alin.1 şi 2 din Constituţie, a prevederilor Art.2 şi Art.3 din Legea Sigurantei Naţionale 51/1991 şi Legii 14/1992 Art.2, cu trimitere la faptele săvârşite în scopul suprimării sau ştirbirii SUVERANITĂŢII poporului român, cu urmările mai sus menţionate şi a celor care vor fi prezentate în audierile pe care le solicit prin prezenta expunere de motive, la nivel Parlamentar, Prezidenţial, Guvernamental şi Justiţie cu atribuţii în baza HG nr.652/2009 Cap. II, Art.5 b).

Şansa refacerii moralitaţii societăţi româneşti şi schimbarea radicală a direcţiei spre care se îndreaptă românii şi România în prezent, este aplicarea principiului ,,Pentru prosperitate cu demnitate,, prin forţa Legii (LSNR cu anexe), NU prin LEGEA FORŢEI politicienilor corupţi şi demagogi, anchetati de DNA, DIICOT şi toate instutuţiile abilitate.

Sunt pregătit să răspund de aceasta lucrare de interes NAŢIONAL, din ziua în care agenda Doamnei Raluca Alexandra Prună Ministru Justiţiei, va permite audierea subsemnatului, promisiune menţionată în răspunsul anexat, zi in care cu deosebit respect aştept sa prezint mesajul celui ce a fost Preşedintele Corneliu Coposu, spre binele Natiunii Române.

Propuneri protejate de Oficiul Român pentru Drepturile de Autor, O.R.D.A.

Autor, Prichici Dumitru, WWW. Zenith Trading.ro, 0745.870840 – pt. mesaje scrise. 2.



Documente de interes privind propunerea Domnului Dumitru Prichici:


Răspuns de la Cancelaria Primului Ministru

Cererea trimisă Patriarhiei

Răspunsul Patriarhiei

Răspunsul Ministerului Justiției


Înapoi