Anexa 6 la LSNR
Demnitari de Stat şi Publici
Propunere privind selecţia conducătorilor instituţiilor de stat şi publice,
candidaţi pentru alegeri: europarlamentare, parlamentare, prezidenţiale şi administrative
pe plan intern şi extern.
Metamorfoza COMUNITĂŢILOR omeneşti
stabilite de milenii pe teritorii delimitate de graniţe istorice naturale sau artificiale
numite TARI, a condus la apariţia unor POPOARE SUVERANE statornicite, numite NAŢIUNI, formate din populaţia majoritară ca
origine, cultură, tradiţii, limba şi din minorităţi etnice, administrate de organizaţia
privată autodenumita STAT, arogându-şi fără drept suveranitatea asupra NAŢIUNII.
Astfel de emanaţi, îşi arogă fără drept, subordonarea intereselor
NAŢIUNII deşi poporul este suveran, partidele politice având programe de guvernare
şi interese diametral opuse, conflictuale,
contrare intereselor poporului suveran, prosperităţii cu demnitate a naţiunii pe
termen scurt, mediu şi lung.
Această formă de coabitare
de la apariţia ei şi până în zilele noastre, nu a fost lipsită de conflicte care
au condus la revolte, războaie civile şi la dispariţia totală sau parţială a unor
colectivităţi, coabitare ce continua spre acelaşi deznodământ, în ţări ai căror
politicieni sunt fără scrupule, fără demnitate, avizi de putere, abili demagogi,
indiferent din ce partid fac parte.
Pericolul cel mai grav îl constituie doctrinele unor partide
politice efemere, a căror orientare politică este folosită după preluarea puterii,
în beneficiul altor state, pentru reprimarea adversarilor politici, suspendarea
democraţiei şi instalarea dictaturii.
În prezent, România se afla la răscruce de drumuri, politicieni
cu funcţii decisive în STAT, sunt „determinați” de forţe obscure să se manifeste
violent împotriva Instituţiilor DEMOCRATICE, motiv pentru care propun:
1. Selecţionarea Demnitarilor de Stat sau Publici, evaluaţi,
examinaţi şi atestaţi ca membri ai Clubului CE, prevăzută la Anexă 9, propozabili
ocupării fotoliilor din Parlamentul European, Parlamentul României, Preşedinţie,
Guvern, Justiţie, Instituţii de Stat şi Publice.
Nouă procedură de selecţie
a Demnitarilor cuprinde: Examenul preliminar mulţi disciplinar, precedat de examenul
psiho-moral, sportul minţii, dovada cazier judiciar antecedente penale, naţionalitate
şi cetăţenie romana, creştini, condiţii eliminatorii urmate de înscrierea pentru
susţinere examenul în faţa Comisiei formată
din: Academicieni, în baza Legii 752 din 27.12.2001 Art. 3 alin.2 şi a Statutului
Academiei din 2009 Art. 6 alin. 1 punct 20, profesori universitari şi specialişti
pe plan naţional, internaţional cu lucrări de prestigiu necontestate.
Examenul multidisciplinar privind:
competenţa profesională, realizări profesionale
de excepţie, nivel cultura generală, arta conversaţiei, oratorie, reguli de protocol,
cunoaşterea principiilor democratice, onestitate, limbi străine, neafiliaţi la organizaţii
oculte, stare materială personală, familiară şi a rudelor până la gradul 2 de rudenie.
2. Membrii comisiei de examinare
şi candidaţii, nu pot fi persoane compromise, cum sunt membrii unor organizaţii
sau partide politice nedemocratice, marxiste, fasciste, care ar afecta credibilitatea
comisiei şi a Demnitarilor atestaţi.
3. Presa scrisă şi audiovizuală,
va asigura transparența rezultatelor examinării.
4. Candidaţii, la înscrierea pentru susţinerea examenului de
atestare vor preciza demnitatea de stat sau publică, specialitatea pentru care susţin
examenul, zona teritorială agreata pentru înscrierea pe listele electorale, în ordinea
descrescătoare a mediei până la minim 8, criteriul de baza fiind nota obţinută la
examenul de specialitate.
5. Numărul candidaţilor prezenţi la examen este nelimitat. Demnitarii atestaţi vor fi înscrişi în Clubul Elitelor, la
specialitatea pentru care a optat la înscriere.
6. Înscrierile în Clubul Elitelor în baza Diplomei de Demnitar de Stat
sau Public, al cărui statut va oferi cele mai eficiente politici de dezvoltare a
naţiunii romane, pe termen scurt, mediu şi lung, aşează România în vitrina ţărilor
dezvoltate, civilizate, pentru viitoarele generaţii.
7. Demnitarii sunt aleşi pe
viaţă în Clubul Elitelor, sunt propozabili cât timp sunt atestaţi ca Demnitari,
necontestaţi de opinia publică sau de membrii Consiliului de Onoare al „Clubului
Elitei”.
8. Costurile creării şi funcţionarii
acestei elite a Demnitarilor, devotată Naţiunii Romane, sunt mult prea mici faţă
de actualele pagube materiale şi deteriorarea imaginii publice a politicienilor,
abili demagogi, cu repercusiuni grave asupra bugetului Naţional în domeniul de stat,
public şi privat.
9. Retribuirea Demnitarilor de stat şi publici în perioada exercitării funcţiei
de conducere, va fi stabilită iniţial la nivel mediu prevăzut în nomenclatorul domeniului
de activitate prestată cu contract de muncă, cu posibilitatea creşterii retribuţiei proporţional cu aportul Demnitarului
la creşterea produsului intern brut pe ramură de activitate la nivel naţional, la creşterea aportului financiar la Bugetul
Public Naţional şi nivelul de trăi a populaţiei
României.
10. Demnitarii, în timpul exercitării
funcţiei, nu pot conduce în mod direct sau indirect în acelaşi timp şi propriile
afaceri, fiind bugetari prin retribuţia lunară sau anuală ca Demnitari, a căror
venituri vor fi declarate în scris public anual.
11. Clubul Elitei va avea iniţial,
un efectiv de cca. 1.000 de membri atestaţi şi va funcţiona prin autofinanţare,
autoadministrare, ca un guvern în stand-by cu misiunea de a coopta un număr suficient
de mare de membri ce vor fi înlocuiţi, la unul sau cel mult două mandate a câte
patru ani de activitate.
12. Excluderea Demnitarilor
din Clubul Elitelor, pentru daune materiale şi morale săvârşite cu premeditare,
exceptând cazurile fortuit, atrage fără echivoc excluderea din funcţii de stat şi
publice, deferirea cazului justiţiei, judecarea şi condamnarea în regim de urgenţă.
13. Clubul Elitei funcţionează
prin autofinanţare, autoadministrare, garanţie a competentei şi moralităţii candidaţilor
independenţi pentru alegerile Prezidenţiale, Europarlamentare, Parlamentare şi Administrative.
Comparând cu unii politicieni, a căror moralitatea, caracter, competenta profesională
şi vicii ascunse, au afectat imaginea propriului partid, decepţionând propriul electorat,
Clubul Elitelor garantează în viitorul apropiat, prosperitate cu demnitate, pentru
romani şi România.
14. Pe lângă Clubul Oamenilor
de Ştiinţă al Academiei Romane, România va avea şi Clubul Elitei Demnitarilor de
Stat şi Publici care va funcţiona prin autofinanţare din cotizaţiile membrilor Clubului
Elitelor CE, taxa de iniţiere, de evaluare, examinare, atestare, eliberarea diplomei
şi a simbolurilor Clubului Elitei, conform prevederi anexei 9 la LSNR.
15. Numărul membrilor Clubului Elitei atestaţi şi a simpatizanţilor
ca membri şi viitori candidaţi, nu este limitat.
16. Proiectul este aplicabil din toamnă acestui an şi în cazul
unor alegeri anticipate, oferind şansă de a fi atestat că Demnitar, oricărui om
politic, cu condiţia respectării criteriilor de atestare, stipulate în acest proiect.
Am conceput prezenta Anexa 6 la Legea Siguranţei Naţionale
a României (LSNR) în anul 1995, la cererea expresă a Preşedintelui Corneliu Coposu,
impusă de revenirea în forţă armată la conducerea noilor Instituţii democratice,
a activiştilor PCR demagogi deghizaţi, strămutaţi şi instalaţi în funcţii de stat
şi publice, sub supravegherea iniţiatorilor loviturii de stat conduşi de Ion Ilici
Iliescu, lovitură dată după alungarea lui N. Ceauşescu de la conducerea ţării de
milioanele de romani revoltaţi din toată ţara.
Sper ca acest proiect, „LSNR cu 10 anexe”, să fie evaluat cu
maximă răspundere, respectând procedurile democratice a unui Parlament cu „oameni
politici” responsabili şi competenţi, spre binele tuturor românilor şi României,
pentru prosperitate cu demnitate.
Proiectul este protejat de
Legea 8/1996, ORDA şi OSIM
Autor Lt. Col. r. Dumitru
Prichici