Anexa 8 la LSNR
Este necesară instruirea şi protecţia informativ-operativă
a Demnitarilor Publici?
O întrebare pentru românii de pretutindeni, de al cărui răspuns
depinde viitorul lor şi al României
Permiteţi pentru început o
remarcă ce ar defini pe scurt natura firii oamenilor, ca un prim răspuns la întrebarea:
este necesară verificarea şi supravegherea celor ce deţin funcţii de conducere a
Statului Român, pentru descoperirea celor
care practică furtul, minciună, mită, şantajul, sabotajul, trădarea şi alte delicte?
Dicţionarul explicativ al limbii române, precizează: „politician
-- persoană care face din politica un mijloc abil şi demagogic de realizare a intereselor
personale”,
omul manifestând dintotdeauna curiozitatea, dorinţa de cunoaştere a tot ce îl înconjoară,
dorinţa de a învinge, dar şi dorinţa ascunsă a unora, de însuşire a drepturilor
şi bunurile altora, prin corupţie, furt legiferat, șantaj de orice natură.
O vorbă românească spune „hoții,
strigă hoții” și culmea, tot ei, sau prin interpuşi, sunt adversarii legilor ce
reglementează măsurile de prevenire a infracţiunilor, acceptate în toată lumea de
oamenii cinstiţi, care trăiesc în numele dreptăţii şi al adevărului.
În acest scop, încă din anul
1995, Preşedintele Corneliu Coposu mi-a solicitat că pentru eventuala intrare la
guvernare a PNŢCD în 1996, să proiectez noua
lege privind Siguranţa Naţională a României, a cetăţenilor ei, de organizarea şi
funcţionare a Serviciilor de Informaţii, propuneri protejate la OSIM, publicate
şi în presă în 1999 în timpul Preşedinţiei lui Emil Constantinescu, cel care a declarat
că a fost învins de propriile Servicii Secrete, cât şi în presa din timpul guvernării
Adrian Năstase, Ion Iliescu în anul 2002, fără nici un răspuns.
În anul 2010, ca şi în anii
1999, 2002, aceste propuneri legislative au fost prezentate Preşedinţiei, al cărui
răspuns l-am primit cu avizul CSAT, din 04.03.2010,
Nr. DSN1/264, trimise şi instituţiilor abilitate inclusiv Camerei Deputaţilor, Comisiei
pentru apărare, al cărui aviz favorabil a fost comunicat sub Nr.32/118 din 15.03.2013,
că o speranţă spre binele romanilor, deşi a mai trecut un an fără dezbatere în Parlament,
probabil din acelaşi motiv, dacă se aplică nu se mai poate FURA.
Precizez că în prezent, spre deosebire de forma iniţială din
anul 1996, legea a fost adaptată la cerinţele evoluţiei conflictelor dintre partide
politice şi politicieni, conflicte cu urmări dezastruoase induse în politicile social
economice, în relaţiile cu UE şi NATO.
Pentru acest motiv, se impune aplicarea prevederilor Anexei
6 şi 9 la Legea Siguranţei Naţionale a României propusă, privind selecţia, evaluarea
şi atestarea candidaţilor pentru alegerea Demnitarilor Publici, concurenţi testaţi
şi atestaţi legal, ai politicienilor amatori, de „profesie” mituitori în campaniile
electorale şi în ziua votului.
Un sfat prietenesc pentru viitorii
noştri conducători, cine nu are frică de
Dumnezeu, să le fie frică de tehnica-operativă, pentru că nu iartă, fie el şi
şef de stat, pe termen lung său scurt, sau politician pe viaţă, altfel, vor fi aruncaţi
în închisori şi în ladă de gunoaie a istoriei României, dacă mint, fură, înşelând
aşteptările întregii naţiuni.
Atenţie!
Grav este pentru o
naţiune, când tehnica-operativă este la discreţia interlopilor,
politicienilor demagogi
şi corupţi, pentru a controla instituţiile democratice ale statului de
drept, pentru
al subordona intereselor unui grup restrâns sau unui partid politic,
prin contracte cunoscute doar în culisele puterii, ale statului
paralel.
Lt. Col. (r) Dumitru Prichici