Sigla Zenith Trading Consult

Editura Zenith Trading Consult

Acasă       Condamnat la tăcere! Până când?       De la căpușă la cătușă       Pescuitul eficient       Contact



Lt. Col. (r) Dumitru PrichiciRomânia tricolorăProiectul de Salvare Națională conceput de Dl. Dumitru Prichici poate fi înțeles prin parcurgerea în ordine a acestor documente:


1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   


Anexa 11 la LSNR


 
Suveranitatea POPORULUI ROMÂN,
confiscată de ORGANIZAȚIA "STAT",  ORGANIZAȚIE MARXIST-LENINIST-STALINISTĂ

 

După instalarea comuniștilor la putere, partid unic în ROMÂNIA impus de Stalin, cel care în mod abuziv a încălcat suveranitatea poporului român, interzicând ajutorul financiar de reconstrucţie şi dezvoltare economică și socială a României, oferit de SUA în 1947 prin Planul Marshall, a instalat PCR ca partid „STAT” deși în realitate este doar o „organizație”.

Astfel, suveranitatea românilor este confiscată prin cumul de funcţii de Președintele Camerei Deputaților, al PSD Partid STAT, AD-INTERIM la Guvern şi Ministere de forţă.

În noua Constituție la Art.1 (1), legiuitorii au alipit în mod perfid termenul STAT de termenul NAȚIONAL, astfel „România este Stat național SUVERAN, independent, unitar și indivizibil” ANOMALIE contrazisă ferm în Art.2 (1) în care se spune „Suveranitatea Naţională aparţine poporului român”, deci națiuni române, fără putință de tăgadă, iar în Art.2 (2) spune clar; „Nici un grup, nici o persoană, nu pot exercita suveranitatea în nume propriu”.

Pentru acest motiv solicit în baza Art. 2(2), decăderea din dreptul de a FIINȚA și scoatere în afara legii, din scena politică, a celor care au săvârșit cu rea credință această nelegiuire în Constituțiile României din anii 1991 și 2003, dezbinând românii uniți în cuget și simțiri.

Art.1 (2) spune „Formă de guvernământ a Statului român este Republica” Națiunea, poporul român fiind exclus de astă dată, lăsat în stare de HAOS politic, economic și social, ca dovadă a trădări de către autorii Constituției, din același partid STAT PCR.

Până când organizaţia STAT, la fiecare patru ani va cere votul națiunii pentru a o trăda?

Românismul este un sentiment NAŢIONAL de mândrie, care nu poate fi asociat cu sentimentul oferit de organizaţiile numite STAT, ce se rotesc din patru în patru ani pentru recalcularea bugetelor secătuite, furate timp de 26 de ani prin rotirea partidelor la furat.

Până și Donald Trump a promis după alegerea sa, „suveranitatea poporului american”.

Art. 136 (1) „proprietatea este publică sau privată”, dar, este anulată de acelaşi Art. 136 alin.(2) din Constituţie, în care „proprietate publică este garantată şi ocrotită prin lege şi aparţine Statului, unităţilor administrativ teritoriale” cum s-ar spune tot organizaţiei STAT.

Art.138 (1) din Constituţie spune: Bugetul Public este Naţional, este format din banii adunaţi din taxe şi impozite pe veniturile cetăţenilor fiscalizate de STAT, bani din care se împart Instituţiilor de STAT, asigurărilor sociale de STAT, bugetele locale tot de stat (ş.a).

- Statul, ca administrator al bugetului primit de la Bugetul Public, înainte şi după 1989, nu a asigurat românilor condiţii demne de viaţă spirituală, morală şi materială, fapt ce a condus la schimbarea prin forţă a conducătorilor politici de la conducerea Naţiunii române.

- Deşi înşelată, sărăcită, Naţiunea romană a rămas integră, independentă şi indivizibilă, cu speranța că politicienii şi acoliţii lor necinstiţi, vor fi PEDEPSIŢI pentru trădare Națională.

- Din 1990, sub conducerea eşalonului doi al aceluiaşi partid majoritar, susţinut de aceeaşi clasă muncitoare, trecută în şomaj de aceeaşi activişti arivişti, care şi în 2012 au sărit în barca partidului majoritar în Parlament, indiferent de culoarea politică, din care partide au fugit pentru a se salva din braţele lungi ale justiţiei.

- Termenul STAT, se regăseşte în Legea Siguranţei Naţionale a României publicată în M.O. în data de 7 aug. 1991, în baza Constituţiei R.S.R din anul 1965, revăzută în 1986, se regăsește și în Constituția din 2003 și nici nu se gândesc politicienii noștri actuali, la o nouă Constituție dreaptă, şi o Lege a Siguranței Naționale și a Serviciilor de Informații din România, motiv pentru care propun pentru noua Constituție următoarele:

- I. Curtea Constituţională, organ public independent, APOLITIC, SCUT al Constituţiei cu drept privind Constituţionalitate legilor şi publicarea lor în M. O.

- II. Justiţia, organ public de jurisdicţie, independent, APOLITIC, cu drept legislativ.

- III. Preşedintele României, independent, APOLITIC, cu drept legislativ şi promulgare a legilor, Preşedinte CSAT, Comandantul Suprem al forţelor armate.

- IV. Parlament unicameral, 300 membri aleși cu drept legislativ şi de legiferare.

- V. Guvernul, organ administrativ cu putere executivă şi drept legislativ.

- VI. Biserica ortodoxă română, Bisericile creştine reprezentate în Parlamentul României de conducătorii lor, cu misiuni de consiliere morală şi spirituală a demnitarilor Publici şi de Stat, în baza Art. 29 (5) din Constituţia în vigoare, practicată în Parlament, armată, şcoli, penitenciare, azile, sub îndrumarea Patriarhiei române.

- Actuala presă scrisă şi audiovizuală poate deveni o forţa respectabilă, doar cu o LEGE scrisă, corespunzătoare intereselor naţiunii române prin informare reală şi instruire civică slujind interesele României, nu a unor grupuri sau persoane străine de interesele României.

- Parlamentele, Justiția şi Guvernele, sub BAGHETA eșalonului doi al PCR, au adus economia naţională a României după 1989, în stare de nefuncţionalitate, compromiterea elitelor unei noi clase politice prin șantaj și corupție, motiv pentru care propun:

- Includerea în Constituţia României a prevederilor I, II, III, IV, V, VI, mai sus enumerate şi dezbaterea în Parlament în regim de urgenţă a Proiectului Legii Siguranţei Naţionale (LSNR) cu anexe, concepută încă din anul 1995, actualizată și publicată în presa scrisă în anii 1998 şi 2002, în 2010 şi 2016, în CSAT, Guverne și Parlament cu dovezi scrise.

- În anul 2010, în urma acceptării propunerii legislative de către CSAT, Instituţiile abilitate în acest domeniu important şi sensibil pentru români şi România, cât şi în urma deciziei Curţii Constituţionale din martie 2016, cu privire la activitatea SRI în relaţiile cu DNA, DIICOT ş.a. instituţii, am reactualizat această propunere ca singură soluție fără REVOLUȚIE.

Pentru acest motiv, am solicitat organelor abilitate, să acorde şansa refacerii stării moralităţii societăţi româneşti şi schimbarea radicală a direcţiei spre care se îndreaptă românii şi România în prezent, aplicând principiul „Pentru prosperitate cu demnitate” prin forţa Legii (LSNR cu anexe), NU prin LEGEA FORŢEI politicienilor corupţi şi demagogi, ci prin calitatea demnitarilor de stat şi publici atestaţi, conform Anexei 6 şi 9 la LSNR.

Rolul bisericii ortodoxe române, a tuturor creştinilor împământeniţi de străbunii noştri, este de a nu accepta degradarea morală a demnitarilor, a conducătorilor noştri creştini, fără profanarea culturii, istoriei şi limbii române, fără politicieni arivişti.

Sunt pregătit să răspund de această lucrare de interes NAŢIONAL, din ziua în care în baza procedurii Parlamentare şi adreselor de răspuns a Comisiilor Parlamentare de specialitate și Guvernelor care sau perindat la conducerea României până în prezent.

În baza prevederi anexei 4 la LSNR, noua Lege a Siguranței Naționale a României va funcţiona din punct de vedere tehnic-informativ-operativ pe plan intern şi extern, asigurând PROTECŢIA totală a Instituțiilor publice și de Stat, a românilor şi României pe plan intern și extern, în 30 de zile lucrătoare după publicarea în Monitorul Oficial.

Vinovat nu este Statul, vinovați sunt autorii Constituțiilor din 1991 și 2003, a legilor Siguranței Naționale și Serv. de Informații, cu ANOMALII grave, pentru români și România pe plan extern și intern ce au generat cazul Virgil Săhleanu TEPRO Iași descris în anexa 12 la LSNR și a Gen. Fl. Coldea SRI.

Propunerile legislative menționate, converg spre refacerea ONOAREI STATULUI, a clasei politice, în spiritul DEMOCRAȚIEI CONSTITUȚIONALE, reluând cu prioritate procedurile Parlamentare respectând prevederile LSNR cu anexe şi răspunsul scris de Comisia comună permanentă a Camerei Deputaţilor şi Senatului, Nr.4c-20/413 / 30.05.2017, anexat.

 

PROPUNERI

 

1. Reformularea definiţiilor în Dicţionarul limbii române (DEX), a termenilor ORGANIZAŢIE, PARTID, STAT, POPOR, NAŢIUNE, NAŢIONAL, PUBLIC, POLITICĂ, PRIVAT de STAT şi orice termen descris în mod confuz, speculat cu premeditare prin asocierea termenului STAT cu termenii de mai sus.

2. Interzicerea asocierii prin orice formă de exprimare şi comunicare publică a termenului „stat”, asociat cu termenii „național” sau „suveran”.

Exemplu Art.1(1) din CONSTITUŢIE, pentru a nu induce în memoria romanilor sintagma STAT SUVERAN, pentru a-şi însuşi SUVERANITATEA NAŢIONALĂ, pentru a domina subconştientul a milioane de romani neavizaţi, fără instruire civică necesară cunoaşterii definiţiei termenului STAT, definit în DEX ca ORGANIZAŢIE, suveran fiind doar poporul român în baza prevederii Art.2 (1) şi (2), din Constituţie.

 

Pentru exemplificare, textual:

Art.1 Alin. (1, 2, 3, 4) din actuala Constituţie, poate fi reformulata fără termenul STAT, astfel;

 

TITLUL 1 PRINCIPII GENERALE

ARTICOLUL 1

ROMÂNIA

 

(1) România este naţiune suverană, independentă, unitară şi indivizibilă.

(2) Forma de guvernământ a României este Republica.

(3) România este Naţiune democratică, în care demnitatea omului, drepturile şi libertăţile cetăţenilor, liberă dezvoltare a personalităţii umane, reprezintă valori supreme, în spiritul tradiţiilor democratice ale poporului român garantate prin legi.

(4) În România, Curtea Constituţională, Justiţia, Preşedinţia, Parlamentul şi Executivul, sunt organizate potrivit principiului separaţiei şi echilibrului puterilor în cadrul democraţiei constituţionale, în conformitate cu prevederea aliniatului 5.

(5) În România, respectarea Constituţiei, a supremaţiei sale şi a legilor este obligatorie.

 

Lucrare protejată de ORDA,
interzisă preluarea parţială sau totală fără acordul şi citarea autorului.

 

Autor: Lt. Col. (r) Prichici Dumitru

   

1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   


Condamnat la tăcere! Până când? - o carte plină de dovezi ale corupției din România, scrisă de lt. col. (r) Dumitru PrichiciDe la căpușă la cătușă, o carte despre cum poate scăpa România de politicienii căpușari (corupți), scrisă de lt. col. (r) Dumitru PrichiciCumpărați acum!

Dacă locuiți în România, comandați cărțile aici: http://www.librariacoresi.ro/shop?&search=Dumitru%20Prichici

Dacă locuiți în afara României, comandați cărțile aici: http://amzn.to/2CITd5W (sau de pe site-ul Amazon aferent țării în care locuiți).

Dacă doriți edițiile electronice ale cărților, faceți click aici: http://www.ibooksquare.ro/Home/Search?searchtext=Dumitru%20Prichici



Documente de maxim interes... click aici!

Dacă doriţi să luaţi legătura cu noi, scrieţi-ne la: zenith@zenithtrading.ro