Anexa 11 la LSNR
Suveranitatea POPORULUI ROMÂN,
confiscată de ORGANIZAȚIA "STAT", ORGANIZAȚIE MARXIST-LENINIST-STALINISTĂ
După instalarea
comuniștilor la putere, partid unic în ROMÂNIA impus de Stalin, cel care în mod
abuziv a încălcat suveranitatea poporului român, interzicând ajutorul financiar
de reconstrucţie şi dezvoltare economică și socială a României, oferit de SUA în
1947 prin Planul Marshall, a instalat PCR ca partid „STAT” deși în realitate
este doar o „organizație”.
Astfel, suveranitatea
românilor este confiscată prin cumul de funcţii de Președintele Camerei
Deputaților, al PSD Partid STAT, AD-INTERIM la Guvern şi Ministere de forţă.
În noua Constituție la
Art.1 (1), legiuitorii au alipit în mod perfid
termenul STAT de termenul NAȚIONAL, astfel „România este Stat național SUVERAN,
independent, unitar și indivizibil” ANOMALIE contrazisă ferm în Art.2 (1) în
care se spune „Suveranitatea Naţională aparţine poporului român”, deci națiuni
române, fără putință de tăgadă, iar în Art.2 (2) spune clar; „Nici un grup,
nici o persoană, nu pot exercita suveranitatea în nume propriu”.
Pentru acest motiv solicit
în baza Art. 2(2), decăderea din dreptul de a FIINȚA și scoatere în afara
legii, din scena politică, a celor care au săvârșit cu rea credință această
nelegiuire în Constituțiile României din anii 1991 și 2003, dezbinând românii
uniți în cuget și simțiri.
Art.1 (2) spune „Formă de
guvernământ a Statului român este Republica” Națiunea, poporul român fiind
exclus de astă dată, lăsat în stare de HAOS politic, economic și social, ca
dovadă a trădări de către autorii Constituției, din același partid STAT PCR.
Până când organizaţia
STAT, la fiecare patru ani va cere votul națiunii pentru a o trăda?
Românismul este un
sentiment NAŢIONAL de mândrie, care nu poate fi asociat cu sentimentul oferit
de organizaţiile numite STAT, ce se rotesc din patru în patru ani pentru
recalcularea bugetelor secătuite, furate timp de 26 de ani prin rotirea
partidelor la furat.
Până și Donald Trump a
promis după alegerea sa, „suveranitatea poporului american”.
Art. 136 (1) „proprietatea
este publică sau privată”, dar, este anulată de acelaşi Art. 136 alin.(2) din
Constituţie, în care „proprietate publică este garantată şi ocrotită prin lege
şi aparţine Statului, unităţilor administrativ teritoriale” cum s-ar spune tot
organizaţiei STAT.
Art.138 (1) din
Constituţie spune: Bugetul Public este Naţional, este format din banii adunaţi
din taxe şi impozite pe veniturile cetăţenilor fiscalizate de STAT, bani din
care se împart Instituţiilor de STAT, asigurărilor sociale de STAT, bugetele
locale tot de stat (ş.a).
- Statul, ca administrator al bugetului primit de la Bugetul Public, înainte
şi după 1989, nu a asigurat românilor condiţii demne de viaţă spirituală,
morală şi materială, fapt ce a condus la schimbarea prin forţă a conducătorilor
politici de la conducerea Naţiunii române.
- Deşi înşelată, sărăcită,
Naţiunea romană a rămas integră, independentă şi indivizibilă, cu speranța că
politicienii şi acoliţii lor necinstiţi, vor fi PEDEPSIŢI pentru trădare
Națională.
- Din 1990, sub conducerea
eşalonului doi al aceluiaşi partid majoritar, susţinut de aceeaşi clasă
muncitoare, trecută în şomaj de aceeaşi activişti arivişti, care şi în 2012 au
sărit în barca partidului majoritar în Parlament, indiferent de culoarea
politică, din care partide au fugit pentru a se salva din braţele lungi ale
justiţiei.
- Termenul STAT, se regăseşte în Legea Siguranţei
Naţionale a României publicată în M.O. în data de 7 aug. 1991, în baza
Constituţiei R.S.R din anul 1965, revăzută în 1986, se regăsește și în
Constituția din 2003 și nici nu se gândesc politicienii noștri actuali, la o
nouă Constituție dreaptă, şi o Lege a Siguranței Naționale și a Serviciilor de
Informații din România, motiv pentru care propun pentru noua Constituție
următoarele:
- I. Curtea
Constituţională, organ public independent, APOLITIC, SCUT al Constituţiei cu
drept privind Constituţionalitate legilor şi publicarea lor în M. O.
- II. Justiţia, organ public de jurisdicţie, independent, APOLITIC, cu drept
legislativ.
- III. Preşedintele
României,
independent, APOLITIC, cu drept
legislativ şi promulgare a legilor, Preşedinte CSAT, Comandantul Suprem al
forţelor armate.
- IV. Parlament unicameral, 300 membri aleși cu
drept legislativ şi de legiferare.
- V. Guvernul, organ administrativ cu putere executivă şi drept legislativ.
- VI. Biserica ortodoxă
română, Bisericile creştine reprezentate în Parlamentul României de conducătorii
lor, cu
misiuni de consiliere morală şi spirituală a demnitarilor Publici şi de Stat, în baza Art. 29 (5) din Constituţia
în vigoare, practicată în Parlament, armată, şcoli, penitenciare, azile, sub
îndrumarea Patriarhiei române.
- Actuala presă scrisă şi audiovizuală poate deveni o forţa
respectabilă, doar cu o LEGE scrisă,
corespunzătoare intereselor naţiunii române prin informare reală şi instruire
civică slujind interesele României, nu a unor grupuri sau persoane străine de
interesele României.
- Parlamentele, Justiția şi Guvernele, sub BAGHETA eșalonului doi al PCR,
au adus economia naţională a României după 1989, în stare de nefuncţionalitate, compromiterea elitelor unei noi clase politice prin șantaj și corupție,
motiv pentru care propun:
- Includerea în Constituţia României a prevederilor I, II,
III, IV, V, VI, mai sus enumerate şi dezbaterea în Parlament în regim de urgenţă a Proiectului Legii Siguranţei Naţionale (LSNR)
cu anexe, concepută încă din anul 1995, actualizată și publicată în presa
scrisă în anii 1998 şi 2002, în 2010 şi 2016, în CSAT, Guverne și Parlament cu
dovezi scrise.
- În anul 2010, în urma acceptării propunerii legislative
de către CSAT, Instituţiile abilitate în acest domeniu important şi sensibil
pentru români şi România, cât şi în urma deciziei Curţii Constituţionale din
martie 2016, cu privire la activitatea SRI în relaţiile cu DNA, DIICOT ş.a.
instituţii, am reactualizat această propunere ca singură soluție fără
REVOLUȚIE.
Pentru acest motiv, am solicitat organelor abilitate, să acorde şansa refacerii stării moralităţii
societăţi româneşti şi schimbarea radicală a direcţiei spre care se
îndreaptă românii şi România în prezent, aplicând principiul „Pentru
prosperitate cu demnitate” prin forţa Legii (LSNR cu anexe), NU prin LEGEA
FORŢEI politicienilor corupţi şi demagogi, ci prin calitatea demnitarilor de
stat şi publici atestaţi, conform Anexei 6 şi 9 la LSNR.
Rolul bisericii ortodoxe române, a tuturor creştinilor
împământeniţi de străbunii noştri, este de a nu accepta degradarea morală a demnitarilor, a conducătorilor noştri creştini, fără
profanarea culturii, istoriei şi limbii române, fără politicieni arivişti.
Sunt pregătit să răspund de această lucrare de interes
NAŢIONAL, din ziua în care în baza procedurii Parlamentare şi adreselor de
răspuns a Comisiilor Parlamentare de specialitate și Guvernelor care sau
perindat la conducerea României până în prezent.
În baza prevederi anexei 4 la LSNR, noua Lege a Siguranței
Naționale a României va funcţiona din punct de vedere
tehnic-informativ-operativ pe plan intern şi extern, asigurând PROTECŢIA totală
a Instituțiilor publice și de Stat, a românilor şi României pe plan intern și
extern, în 30 de zile lucrătoare după publicarea în Monitorul Oficial.
Vinovat nu este Statul, vinovați sunt autorii
Constituțiilor din 1991 și 2003, a legilor Siguranței Naționale și Serv. de
Informații, cu ANOMALII grave, pentru români și România pe plan extern și
intern ce au generat cazul Virgil Săhleanu TEPRO Iași descris în anexa 12 la LSNR și a Gen. Fl. Coldea SRI.
Propunerile legislative menționate, converg spre refacerea
ONOAREI STATULUI, a clasei politice, în spiritul DEMOCRAȚIEI CONSTITUȚIONALE,
reluând cu prioritate procedurile Parlamentare respectând prevederile LSNR cu
anexe şi răspunsul scris de Comisia comună permanentă a Camerei Deputaţilor şi
Senatului, Nr.4c-20/413 / 30.05.2017, anexat.
PROPUNERI
1. Reformularea
definiţiilor în Dicţionarul limbii române (DEX), a termenilor ORGANIZAŢIE,
PARTID, STAT, POPOR, NAŢIUNE, NAŢIONAL, PUBLIC, POLITICĂ, PRIVAT de STAT şi
orice termen descris în mod confuz, speculat cu premeditare prin asocierea termenului STAT cu termenii de mai sus.
2. Interzicerea asocierii
prin orice formă de exprimare şi comunicare publică a termenului „stat”, asociat cu termenii „național” sau „suveran”.
Exemplu Art.1(1) din
CONSTITUŢIE, pentru a nu induce în memoria romanilor sintagma STAT SUVERAN,
pentru a-şi însuşi SUVERANITATEA NAŢIONALĂ, pentru a domina subconştientul a
milioane de romani neavizaţi, fără instruire civică necesară cunoaşterii
definiţiei termenului STAT, definit în DEX ca ORGANIZAŢIE, suveran fiind doar
poporul român în baza prevederii Art.2 (1) şi (2), din Constituţie.
Pentru exemplificare, textual:
Art.1 Alin. (1, 2, 3, 4) din actuala Constituţie, poate fi
reformulata fără termenul STAT, astfel;
TITLUL 1 PRINCIPII GENERALE
ARTICOLUL 1
ROMÂNIA
(1) România este naţiune suverană, independentă, unitară
şi indivizibilă.
(2) Forma de guvernământ a României este Republica.
(3) România este Naţiune democratică, în care demnitatea
omului, drepturile şi libertăţile cetăţenilor, liberă dezvoltare a
personalităţii umane, reprezintă valori supreme, în spiritul tradiţiilor
democratice ale poporului român garantate prin legi.
(4) În România, Curtea Constituţională, Justiţia,
Preşedinţia, Parlamentul şi Executivul, sunt organizate potrivit principiului
separaţiei şi echilibrului puterilor în cadrul democraţiei constituţionale, în
conformitate cu prevederea aliniatului 5.
(5) În România, respectarea Constituţiei, a supremaţiei
sale şi a legilor este obligatorie.
Lucrare protejată de ORDA,
interzisă preluarea parţială sau totală fără acordul şi citarea autorului.
Autor: Lt. Col. (r)
Prichici Dumitru